Blogs DHNET.BE
DHNET.BE | Créer un Blog | Avertir le modérateur

افلام سكس - Page 6

  • سكس نيك كس الشهوة المتعدده لدى النساء و طريقة اخراجها

    سكس نيك كس صديقتي مي قصة تستحق القراءة  تابعو القرائة بليز علشان انا تعبت في موضع القصة دي هي قسة سكس نيك كس مي حقيقي

     

    كما ذكرت في القصه السابقه ان لدى المرأة امكانيه النشوه الجنسيه المتعددة و في هذا الصدد يجب علينا ان نشرح كيفية العمل مع العضو التناسلي الانثوي و تهييج هذه النشوه المتعدده و هذا ما سنذكره هنا في ثلاث مراحل للشهوه
    اولا النشوة الجنسيه العاديه وهي المرحله الاولى و هذه النشوة هي اسهل ما يمكن اخراجه من شهوة فهي تاتي عن طريق المداعبه او الادخال خلال ممارسه العمليه الجسيه اذا كانت المراة في حاله عقليه شهوانيه و كما ذكر سابقا فان الحاله العقليه لممارسه الجنس قبل الممارسه هو امر مهم جدا في تحقيق النشوه الجنسيه لدى كل من الطرفين ذكر او انثى و قبل ان اذكر المرحلتين التاليتين سوف اذكر بعض من المعلومات حول الجهاز التناسلي الانثوي
    الكل يعرف ان الجهاز التناسلي الانثوي يحتوي على منطقتين للاخراج اي فتحتان وهي فتحة المهبل و فتحة البنظر وهو مكان الذي يخرج منه البول او مكان التدرر
    ففي المرحله التاليه من النشوة الجنسيه و هي ملامسه الجي سبوت فان السائل الشهواني يخرج من منطقه التدرر و سوف اذكر كيفيه تحقيق هذه النشوه فيما بعد والمرحله الثالثه هي تحقيق النشوه الجنسيه من خلال البنظر
    و قبل ان ابدا يوجد خطوات يجب على المراة ان تفعلها قبل ان تتمكن من اطلاق النشوه الجسيه المتعدده ومن اهمها و الاسترخاء و الاستعداد لها ذهنيا و حسيا اي ان تكوني مثاره بشكل كبير فان هذه النشوات المتهدده هي عباره عن انقباضات في عضلات العضو التناسلي و هذه الانقباضات من الممكن ان تصحب بعض من الشعور بشيئ غريب في البدايه ولكن عليكي الاسترخاء لاطلاق هذه الشهوة و هذا ما سيدفع السيروتونن والدوبومين للانطلاق في عقلك والسيروتونن والدوبومين هي انزيمات يطلعقها العقل مميا يؤثر على الجسد و يعطيه تلك الحاله من الحدر و اللذه كما يحصل في تنول الكافيين و المخدرات
    و اما بالنسيه الى الرجل فالمرحله الثانيه من النشوه المتعدده للمراة يمكن اطلاقها باستعمال الصبعيين و ملامسه الجي سبوت... الجي سبوت و موقعها يكمن في الغلاف الداخلي العلوي للمهبل و هو انبوب البنضر الداخلي ولكن هذا لا يمكن ملامسته بالقضيب بسبب اترفاعه عن مدخل المهبل فيجب اذخال الاصبعيين و عمل حركه الصعود والنزول بدل الادخال و الاخراج نبدا في حركه خفيفه و مع الوقت نزيد السرعه و سينتج من هذا اطلاق سائل خفيف من البنضر بعد عده انقباضات لدى المراة و كما ذكرت يجب الاسترخاء و اطلاق ذالك السائل بالنسبه الى المراة

    سكس نيك كس , سكس
    اما المرحله الثالثه وهي مرحله سهله و هي النشوة المتعدده من خلال البنضر و يقه مكانه اعلى المهبل في الخارج و يمكن اخراج الشهوه المتعددة من عن طريق ملامسته باللسان بحركه صعود و نزول و شفط مع ادخال الاصبع في المهبل بطريقه ادخال و اخراج
    و مع ذكر بعض الملاحضات بالنسبه الى الرجل يجب عليق تقضيم الاضافر و قصها فبل ذالك لانك لا تريد ايذاء تلك المنطقه الحساسه الداخليه
    و ملاحظه اخرى بالنسبه الى النساء هي ممارسه الرياضه للعضو التناسلي عن طريق تقلييص عضلات المنطقه و ارخائها لعده مرات في اليوم
    و العمل على طريقه للتنفس خلال ممارسه الجنس على سبيل المثال اذا كنا في حاله اخراج النشوه الجنسيه المتعدده فان طريقه التنفس ستكون من الخشم و بطريقه سريعه لان هذه الطريقه ترفع حراره الجسم عكس التنفس من الفم و اما خلال ممارسه الجنس و الاسترخاء التام في وضعيه الادخال فان التنفس يكون بين و بين من الخشم و الفم حسب طريقه شعورك بالنشوه او الشهوة المتصاعده

    موضوع خارجي ..... و ان كان لديكي خلل في النشوة الجنسيه و خلل في ترطيب المهبل فانا انصح اولا في استشاره طبيبب اختصاص في الاجهاز التناسلي الانثوي او تجربه طريقه اكتشفت حديثا على يد الدكتور شي شي ان و هو دكتور من ماليزيا و باحث عن طريقة شفاء مثل هذه الامراض او لن نقول امراض اكثر ما يمكن قوله هي حالات تعطيل مؤقت او حالات عدم معرفه اطلاق النشوه و خلال هذا البحث اكتشف الدكتور شي شي ان منطقة تدعى ايسبوت وقد اثبت بعد استخدام هذه الطريقه نسبه نجاء زادت عن 72 في المئه من النساء في اطلاق الشهوه و التخلص مشكلة عدم ترطيب المهبل
    و هذه الطريقه يمكن تحقيقها من خلال ادخال الاصبع الاوسط في المهبل بطريقه افقيه علويه بعض الشيئ و يجب ان تكون في العمق قريبه من حائط الانتيره و هو حائط المعده و قبل البدا في هذه العمليه يجب ان تكوني مثاره و شهوانيه الى حد ما و يجب استخدام المرطب قبل ادخال الاصبع لانها منطقه في غاية الحساسيه

  • سكس مساج مترجم ميلف تتناك من ابنها خلفي بعد المساج

    سكس مساج مترجم ميلف تتناك من ابنها خلفي بعد المساج سكس مساج مترجم عميق في اسلوب النيك وطريقة ضرب المؤخرة نيك عنيف سكس مداعبة الطيز والكس ولحس المؤخرة افلام سكس مساج مترجمة  ساخن نيك محارم ابن وامه اختين مع اخوهم سكس زوج ديوث على زوجته

    Lire la suite

  • قصة سكس مدارس مترجمة عربي مع تغيير الاماكن هتعجبكم نيك

    قصص سكس مترجم عربي قصص افلام سكس مدارس عربي سكس عربي نيك بنات في الفصل نيك بنات من المدرسة على المكتب بتاع المدرس

    قصة سكس مترجمة عربي وتم تسمية الاماكن باسماء عربي علشن تفهمو القصة بالظبط

     

    نكت جيران خالتي
    خالتى كانت ساكنه ف حى السيده زينب ... وعزلت هى وجوزها وابنها الصغير وسكنوا ف شبرا واحتاجتنى عشان اساعدهم ف نقل العفش بصراحه قومت معها بالواجب....شقتهم ف شبرا كانت عاديه بل كانت اقل من الاولى... ولكن ميزتها ف جيرانها... فقد لاحظت بعينى التى لاتخطىء النساء ابدا سيده ف الاربعين تقريبا من عمرها تسكن ف الباب المواجه لبابهم... بس ايه؟؟!!مقلكوش جسمها ولا بنت عندها 18 سنه صدرها ممتلء جدا وعلى الرغم من ذلك واقف نص متر قدامها وطيزها كنزة ممتلئه تغريك باكلها مش نيكها بسولا سوتها البارزه التى تعلن عن نفسها من تحت البروش البيتى الضيق وهى جميبه جدا وابتسامه اغراء تعلو شفتاها الممتلئله طوال الوقت .. حاجه كده لووووووووووووز
    انا اول معاينتها رحت رازعها النظرة اياها والابتسامه المتعارف عليها.. ومكدبتش خبر ردت عليه بضحكه وقفت الوحش
    المهم دحلبت خالتى ف الكلام لحد معرفت عنها كل حاجه... لانها استقبلت خالتى لما كانت بتشوف الشقه

    خالتى مين الست اللى ساكته قد***وا دى؟
    ام تامر بتسال ليه؟؟
    لاابدا انابشبه بس!!!هى عايشه لوحدها ولا ايه
    اه جوزها اتوفىمن زمن. وابنها اتجوز وسافر بره مع مراته(قشطه بالعسل)ولا انتوا شايفين ايه
    المهم خالتى اللى مكنتش بشوفها غير كل فين وفين ...بقيت اروح عندها كل يوم.. واتعمد اقف ف البلاكونه عشان اتفرج على ام تامر وهى بتنشر الغسيل وهى رافعه الجلابيه ومبينه وراكها البيضه الممتلئه... وبتميل لقدام عشان تطول الحبال البعيده تقوم بزازها الضخمه تنقلب قدام.. واتقلب انا معاهم... وكانت اول متشوفنى تتعمد توقع مشبك على الارض وتوطى تجيبه وتفنس بطيزها لوره يقوم حز الكيلوت يبان وبعد متخلص تنشير تبصلى وتضحك وهى بتلحس شفايفها بلسانها..وبعدين تدخل ..
    شغلتنى وبقيت افكر فيها ليل ونهار .:.. وخايف احاول اتقريب منها... تبقى مشكله لو قالت لخالتى... مع انى خالتى قد صارحتنى ف احدى زيارتى المتكررة لها انها تخشى على زوجها من هذه الست.... وخايفه انها تغريها يقوم ينيكها
    المهم تفكيرى اتركز على الطريقه اللى اقدر بيها انى انيكها... ف يوم قالتلى خالتى متجيبش بكرة ... فافتكرتها انها تضايقت من زيارتى لها ... فقلت اشمعنه يا خالتى .. قالت اصل احنا رايحين اسكندريه عشان نصيف... وهنا لمعت الفكرة ف رأسى ... واخيرا جاءت الفرصه.. فاليوم التالى توجهت الى شقه خالتى مع علمى ان لا احد ف الشقه وفضلت اخبط على الشقه وازعق واقول خالتى انتى فين افتحى انا تعبت من الوقفه... خالتى انتوا نايمين ولا ايه؟
    واللى عاوزه حصل... سمعت صوت باب ام تامر يفتح.. عملت نفسى مش واخد بالى... نادت عليها
    بس بسبسبسبسبس
    ادورت وقولت ... مين انا
    قالت وهى مبتسمه الابتسامه ايهاها ايوة انته
    رحتلها قالتلى خالتك مسافرة انت متعرفش
    يااااااااااااااه .. انا نسيت ........طب ممكن كوبايه ميه لو سمحت.. قالت وده يصح اتفضل ... وقبل متكمل الكلمه كنت ناطط جوة الشقه.. قعدت ف الصالون ؟؟ استاذنت وغابت شويه ورجعت وهى لابسه كومبليزون بمبى مبين جسمها كله ولابسه روب شفاف وماسكه ف ايديها صينيه عليها كوبن عصيروماشيه وجسمها يترجرج وبزازها طالعين نازلين
    قعدت جنبى والتصقدت بى اوىواى لدرجه ننى احسست بحرارة جسدها... والوحش قام.. قالتلى اشرب العصير يا ميدو... شوف انا عارفه اسمك ازاى خالتلك قالتلى
    ضحكت وقولتلها واان كمان عارف اسمك انتى ام تامر ضحكت ضحكه ولا الغوازى
    وقالت طب اشرب العصير
    قولتلها لا اشربى انتى الاول
    راحت واخده الكوب وشربت ... رحت انا خاطفه منها وشربتا من نفس المكان اللى كانت بتشرب منه ولحسته مكان بقها بلسانى روبعهدين حطيت الكوبايه
    واتقرعت.. واتنفضت قلعت هدومى كلها وبان زبرى المفتول المنتصب وقربت منها وقلت .. ها ايه رايك؟؟؟
    لحست شفايفها وقالت يجنن وراحت هاجمه عليها وبلعتزبرى جوة بقها وقعدت تمص فيه وتقول اهههه امممممممممممممم لذيذياااااااااااااوايده شغاله تفعص ف بضانى المهم بهدلتنى
    قومتها.....بوستها بوسه جامده من بقها وخليت لسانى جوة بقها شويه لحد محسيت انها ضعفت... لحست ودانها .. وقلتلها بصوت واطى ... فين اوضه النوم
    رحنا اوضه النوم؟؟؟ راحت قلعت هدومها كلها وشفتها وهى عريا نه خالص .. رميتها عالسرير.. ونمت فوقيها وكبست عليها اوى اوى وفضلت الحس فى وشها ورقبتها وهى تقول اه اهاهاها لالالا ميدو لالال وبعدين نزلت على بزازها وفضلت ارضع فيهم زى البيبى .. وافعص فيهم واعدى زبى بينهم وادعك زبرى فيهم اوىواى.. وبعدين نزلت على كسها وهى وفضلت ادلك البظر وادخل لسانى جواه وهى تقول اه اه..... وبعدن دخلت زبرى واول مدخلت حسيت بميه بتترش عليه اتاريها نزلت ظهرها وفضلت ادخله واهزه جوة كسههاو هى تقول اه اهاهاهاه ارحمنى انا مش ادك
    وفضلت على كده لحد منزلت عشرة ف كسها اربع مرات... وبعدين قلبتها على بطنها وقعدت الحس ف خرم طيزها واحنسه راس زبرى لحد مراحت هيه ف عالم تانى.. وبعد بدات ادخله براحه اوى لحد مدخل كله جوة طيزها وفضلت انيكها من طبزها حوالى ساعه ونص نزلت العشرة جواها سبع مرات لحد متعبت رحت نايم على ظهرى واسريحت وهى قامت على ركطبها وقعدت تحسسلى على جسمى وتمض حلماتى وبعدبن راحت تمص زبرى وتلحس كل اللبن اللى كان عليه وهى بتدعك كسها... وبعدين لاقيتها قعدت بطيزها على رجليه ودخلت زبرى ف كسها وفضلت تتنطط وبزازها يتنططوا معاها لحد منزلت العشرة فيها... وبعدين خدنها ف حضنى ورحنا ف نوم عميق... استيقظت منه على المنبه بتاعى... قمتلاقيت نفسي ف غرفتى فالبيت وطبعا كان البوكسر بتاعى مبلول بالعشرة زى كل يوم بس المرة

    دى كان زياده... واكتشفت اننى كنت احلم...جلست على سريرى استرجع لحظات الحلم الجميل ... واتمنى ان تسافر فعلا خالتى للمصيف كى اتمكن من نيك الوليه

    سكس مدارس مترجم , سكس مترجم , سكس ,